♀♥ Girls Rule ♥♀

All This Girl Stuff...

რეკლამა

ავტორები

  • CheshireCat
  • HoNeY
  • Sweet
  • Taboo
  • The Sun
  • Unknown
  • Unknown
  • მარიამ ბლანკი¹³
  • gvanci

Followers

თუ გასული თვის განმავლობაში, ცნობისმოყვარეობამ არ მოგასვენათ და გვერდის მარჯვენა ქვედა მხარეს მოთავსებულ სიურპრიზების ყუთს დააჭირეთ, ალბათ ნახავდით იქ გამოცხადებულ კონკურსს სხვადასხვა ნომინაციებში.

ეს თვე დასრულდა, შესაბამისად, მე მზად ვარ, წარმოგიდგინოთ ამ თვის გამარჯვებული გოგონები შესაბამის ნომინაციებში და გადავცე მათ სიმბოლური ჯილდოები.

And The Winner is...


ნომინაციაში Fashion-Girl ერთპიროვნულად გაიმარჯვა...

ჩორვენმა!!!

ნომინაციაში Adviser girl ერთმანეთს ეცილებოდნენ ჩორვენი და ჩეშერული კატა, მაგრამ ვინაიდან ჩორვენმა უკვე გაიმარჯვა Fashion-Girl-ში ამიტომ პრიზი მიეკუთვნა


ჩეშერსკაიას!!!

ნომინაციაში Web Girl გავიმარჯვე... მე :D
ოღონდ საკუთარი თავის დასაჩუქრებას არ ვაპირებ

ნომინაცია Diet girl ჩაფლავდა.
(ჩორვენმა უკვე გაიმარჯვა სხვა ნომინაციაში, ხოლო Honey-ს ჰქონდა მხოლოდ ერთი პოსტი, ეს კი საკმარისი არ არის.)

ნომინაცია Love Girl-იც ჩაფლავდა :(
(Jenny-მ და ნინიმ დაწერეს თითო პოსტი და მე ორი. ვინაიდან მე უკვე სხვა ნომინაციაში ვარ გამარჯვებული ამიტომ ჩემი კანდიდატურა იხსნება. 1 პოსტი კი არ არის საკმარისი გასამარჯვებლად)

როგორც ჩანს მამაკაცებზე საუბარი არავის უნდა აქ :D
კი ბატონო! შემდეგი თვისთვის ამ ნომინაციაზე სტავკა იზრდება და სიურპრიზი გელოდებათ!


რაც შეეხება პრიზებს:

ჩორვენს, როგორც ჩვენს ბლოგზე მოდის ფუძემდებელს, გადაეცემა ბისერის სამაჯური ჩემი სამკაულების მაღაზიიდან და 5%-იანი ფასდაკლების ბარათი კომპიუტერულ მაღაზიაში პრაიმი!!!

ჩეშერული კატისთვის კი, როგორც ჩვენს ბლოგის მედიცინის დამსახურებულ კონსლუტანტს და გურუს გადაეცემა სასაჩუქრე ბარათი რამაზ ჩერქიშვილის ენდოსკოპიური ქირურგიის კლინიკაში (უფასო გინეკოლოგიური კონსულტაცია და უფასო პირველადი ექოსკოპიური გამოკვლევა)

P.S.  პრიზებისათვის მომაკითხეთ  ემესენში და დაგაკვალიანებთ :)

4 კომენტარი

  1. Jenny  

    uiii amas mimalavdiT? ggg

    gilocavT!!!! :bis:

    :tan:

  2. Anonymous  

    ოიო არც ვიცოდი რომ კონკურსი იყო.

    შემდეგი თვის ლავში მე უნდა გავიმარჯვო!!!

    :D

  3. Sweet  

    ვინც არ იცოდა, შემდეგი თვის გნამავლობაში სიურპრიზების ყუთი შეამოწმეთ ხოლმე.

    ხვალ განახლდება კონკურსი.
    იგივე აღარ იქნება.


    ასე რომ მოემზადეთ!!! :D

  4. მარიამ ბლანკი¹³  

    iii
    arasodes megona rom viqnebodi fashion giorlii :jump:


    uuu!!

    shiomdeg tveshic minda me sachuqari mebevri sachuqari mind vafshe me minda yvela nominaciashi gamarjveba
    da vafshe blogis gormucelad damasaxelet tu sheizleba!! :D

Post a Comment

Post a Comment

დატოვეთ კომენტარები ქართულად.
გამოიყენეთ Convert.ge

 

Creative Commons License

კონტაქტი

საქმიანი და სხვა წინადადებებისთვის

ბოლო პოსტები

ბოლო კომენტარები

რეკლამა

გიყვარს სიურპრიზები?

სტუმრები

ჩეთი


მთვლელები